Skip to main content

In winkelwagen

Voor 23:00 besteld, morgen in huis*

Binnen 30 dagen gratis retoureren

Veelgestelde vragen

Bestellen

Alle vragen over het plaatsen van een bestelling.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

De verzendkosten van producten die verkocht en verzonden worden door FLEEV bedragen altijd €5 per bestelling. Het retourneren van producten is niet gratis

Wanneer je de bestelling komt afhalen bij ons, betaal je geen verzendkosten. 

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig:  

  1. Ga naar het product
  2. Kies de juiste kleur/maat/versie
  3. Klik op de grote button 'In winkelwagen'.  
  4. Klik op 'Verder winkelen' om het assortiment verder te bekijken of klik op 'Naar winkelwagen' om te betalen.  
  5. Vul je gegevens in en doorloop de stappen: Gegevens, Bezorgen, Betaalwijze, Afronden.  
  6. Let op! Als je een zakelijke bestelling wil plaatsen, vul dan de juiste factuurgegevens in. Deze kunnen wij helaas niet meer aanpassen als de bestelling is verzonden.  
  7. Aan het einde van de stap 'Betaalwijze', wanneer je de aankoop bevestigd, is je bestelling definitief.  
  8. Het doorvoeren van wijzigingen is nog mogelijk voordat de bestelling is betaald en bevestigd.  
  9. Je ontvangt per e-mail een orderbevestiging wanneer de bestelling succesvol is geplaatst.  
  10. Is de button 'In winkelwagen' niet zichtbaar? Dan is het artikel niet op voorraad en kan het helaas niet besteld worden. Als je je e-mailadres invult boven de knop 'Breng me op de hoogte', ontvang je een e-mail zodra het product weer op voorraad is.  
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

In de winkelwagenheb je de mogelijkheid 'Bezorgadres wijzigen'. Vul hier de gegevens van het gewenste afleveradres in en je ontvangt de bestelling op dit adres. Als je je bestelling wilt afhalen bij ons kies je Afhalen op Locatie: Nieuwlanderweg 12.

Levertijd & Bezorging

De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. Bekijk hier meer antwoorden op vragen over de levertijd en bezorging.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

De levertijd van de bestelling staat in de orderbevestiging weergegeven. Tijdens het bestellen kan je de bezorging tot maximaal 2 weken vooruit plannen.

De bestelling wordt verzonden op het moment dat alle producten op voorraad zijn. Als je een bestelling hebt geplaatst waar producten met een verschillende levertijd in zitten, wordt de bestelling bezorgd zodra alle producten op voorraad zijn.

We doen ons uiterste best om je bestelling op het afgesproken moment te leveren maar we kunnen dit niet altijd garanderen.Wanneer de levertijd onverhoopt wordt overschreden, dan word je hier per e-mail van op de hoogte gebracht.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, dat kan! Zodrade bestelling wordt verzonden, sturen wij een e-mail met een zendingsnummer, hiermee kunje de status vanje bestellingna 00.00 uur volgen via de website van betreffende vervoerder. 

Kan ik een bezorgdatum kiezen?

Het is mogelijk een andere afleverdatum te selecteren wanneer de producten van dezelfde order allemaal op voorraad zijn.

Je kan je bezorgdatum kiezen in de winkelwagen. Wil je de bezorgdatum achteraf wijzigen?

Mocht je de bestelling al hebben geplaatst en nog geen track and trace code van de betreffende vervoerder hebben ontvangen, dan adviseren wij je per mail contact op te nemen met ons. Wij kunnen het aflevermoment wijzigen zolang de bestelling nog in behandeling is.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt afgeleverd.

Account & Gegevens

Alle vragen over je account en je gegevens.

Kan ik mijn gegevens inzien of verwijderen?

Ja, dat kan. Onder 'Persoonlijke gegevens' in je account kan je je gegevens inzien en eventueel je account verwijderen. 

Je kan ook contact opnemen met het ingeschreven e-mailadres als je gegevens wil laten verwijderen. Stuur in dat geval een verwijderverzoek vanaf het bij ons bekende e-mailadres met daarin minstens 1 bijbehorend ordernummer, je naam en je volledige adres. Wij zorgen er dan voor dat je gegevens verwijderd worden. 

Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?

Als je wilt weten welke informatie we van jou hebben en wat we hiermee doen, dan kan je het beste onze Privacy policy en Cookie Policy lezen. (Hyperlink aanmaken)

Mocht je daarna nog vragen hebben over jouw privacy, neem dan vooral contact op met ons via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik met een korting en op rekening kan bestellen?

Ben jij verhuurder/bemiddelaar en wil je graag zakelijk bij ons bestellen?

Stuur ons dan een e-mail voor meer informatie

Is jouw verhuurder/bemiddelaar nog niet bij ons aangesloten?

Laat hen dan contact met ons opnemen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Betalen

Vind hier antwoord op je vragen over de betaalmogelijkheden en facturen.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Alle vermelde prijzen zijn inclusief btw volgens het Nederlandse tarief (9of 21%).

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Het is mogelijk om te betalen met:

  • iDEAL
  • Handmatige bankoverboeking
  • Op rekening middels de code van jouw verhuurder/bemiddelaar

Retourneren, annuleren & ruilen

Retourneren kan eenvoudig via jouw account.

Kan ik een product ruilen?

Ruilen is helaas niet mogelijk.

Mijn bestelling is beschadigd, onjuist, incompleet of defect, wat te doen?

Dat is heel vervelend, in dit geval is gratis retournering wel mogelijk. Via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kun je de beschadiging, defect etc. melden. Stuur ons bewijsmateriaal middels foto’s en we nemen zo spoedig mogelijk contact op met een oplossing.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Je kunt annuleren als de bestelling nog niet is betaald. Ga naar je account en klik op de order waar je een annulering voor wilt doen en klik daarna op de button Annuleren. Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen. Kom je er niet uit? Neem contact op met ons die Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Wat zijn de retour voorwaarden?

Je mag je aankopen aanmelden voor retour binnen 30 dagen na ontvangst, mits je de producten terugstuurt in de staat waarin ze geleverd zijn. De verzendkosten betaal je zelf.

Zorg ervoor dat de producten binnen 14 dagen na het aanmelden van de retour zijn teruggestuurd.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen en in originele staat zijn bevonden.

Garantie

Als je een artikel via FLEEV koopt, mag je ervan uitgaan dat het in goede staat is en blijft werken zoals verwacht bij normaal gebruik. Is er toch iets mis met je artikel, dan zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing.

Wanneer heb ik garantie?

Fleev heeft geen eigen garantie maar maakt gebruik van de wettelijke rechten en de fabrieksgarantie van de producten of diensten in het assortiment.

De garantie is niet van toepassing op:

·         Schade als gevolg van onjuist gebruik.

·         Onderdelen getroffen door normale slijtage.

·         Producten waar wijzigingen of reparaties aan zijn uitgevoerd door partijen die niet door Fleev of de leverancier van dit product zijn goedgekeurd.

·         Defecten of gebreken die al bekend zijn op het moment van ontvangst/aanschaf van het product, zoals wanneer je een product in de outlet hebt gekocht.

·         Producten met schades of missende onderdelen op het moment van ontvangst die later dan 2 maanden na ontvangst aangemeld worden.

Hoe meld ik mijn garantieaanvraag aan?

Via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. kun je de beschadiging, defect etc. melden en een beroep doen op je garantie. Stuur ons bewijsmateriaal middels foto’s en we nemen zo spoedig mogelijk contact op met een oplossing.

Zakelijke partner worden als verhuurder/bemiddelaar

Partner worden van Fleev, dat kan!
Ben jij een verhuurder/bemiddelaar en wil je partner worden zodat jullie of jullie klanten met voordeel bij ons kunnen bestellen?

Stuur ons dan een e-mail voor meer informatie en alle mogelijkheden. Wij sturen jou dit dan z.s.m. toe en maken, mits een samenwerking mogelijk is, een account aan met de code voor jouw klanten.

Overige vragen

Alle overige vragen over Fleev, het assortiment, samenwerken of klachten.

Is het mogelijk om een samenwerking aan te gaan met mijn producten?

Fleev is altijd opzoek naar mooie aanvullingen in het aanbod. Stuur ons gerust een e-mail als je denkt dat jouw producten of diensten waardevol kunnen zijn.

Hoe kan ik een klacht indienen?

Heb je een klacht over een product?

Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijk. Neem dan direct contact op via de mail.

Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Hoe bepaalt Fleev het assortiment?

Alle items die op Fleev worden aangeboden, worden met veel zorg uitgekozen. Ze moeten voldoen aan de volgende voorwaarden:

·         Nieuwe producten

·         Hoge duurzaamheidsfactor

·         Goede prijs-kwaliteitverhouding

·         Praktisch voor recreatiewoningen